tisdag 27 december 2016

God morgon internet

Efter en intensiv decembermånad och en mysig jul är det dags att ta tag i uppgiftsblad 4 (Litteraturvetenskap med kreativt skrivande B) där det ska skrivas ekfraser* och projektplaner. Inte den lättaste uppgift med hela huvudet fullt av choklad och distraktioner som Star Wars på IMAX.

Jag vet inte vad jag ska skriva som B-uppsats i vår (fantasy eller skräck? början till roman eller novellsamling?) och således vet jag inte vad jag ska skriva projektplan om, jag har en idé om vilken konstnär jag ska välja för ekfrasen men inte exakt vilken bild. Det ska också skrivas diskussioner om tre böcker. Jag är fortfarande i läsfasen (vilken som tur är går bra) men inlämning är ju inte förrän 4 januari. Typ oceaner av tid!

Vi tar en chokladpralin på det.

*skrivet verk som beskriver ett annat konstverk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar